2014. március 16., vasárnap

Kritika #33 - A család mindenek felett

Ne felejtsétek, ezek csak a saját véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával, amit csak szeretne!!


Kinézet: Ne haragudj, de nekem nagyon nem tetszik. A fejléceden A szereplők rosszul vannak kivágva, és elhelyezve, és szerintem a felirat sem jó, de ez már részlet kérdés.
A blogodnak a szélességét állítsd kisebbre, mert így valami borzalmas. A sablont én egyszerűre, vagy légiesre állítanám. A moduloknak és a bejegyzések címének a betűtípusa és a színe nem illik a bloghoz, én a zöldnek az árnyalataival játszadoznék. Az oldalak az oldal modulsávban jobban mutatna, de ez részletkérdés.
A modulok rossz sorrendbe vannak szerintem, én a helyedbe ilyenre állítanám:

  • A történetről
  • Oldalak /menü/
  • Közvélemény-kutatás
  • Rendszeres olvasók
  • Blogarchívum
  • Információk
  • Chat (ennek borzasztó a színe, ne haragudj, de nem tetszik)
  • Kattintások (szerintem a moduloknál a smileyt hagyd le, mert nem mutat szépen.)
  • Ajánlott blogok + cserék

10/5 - Én azt javasolnám, hogy kérjél egy teljes design átalakítást (akár tőlünk is kérhetsz) és akkor máris színvonalasabb lesz a blogod! :)

Történet: Nagyon tetszik! :) Az alapsztori nagyon ötletes, ilyennel még nem találkoztam, valamint a fogalmazásod is jó! Bár szerintem nem kéne annyi párbeszédet írni, de ez nem olyan nagy baj! :) Még jobb lenne a történet, ha leírnád, hogy mit éreznek az adott szereplők, milyen helyszínen vannak.

10/9 - Nagyon tetszik a történeted, csak így tovább! :)

Össz.: 20/14








1 megjegyzés: