2014. március 15., szombat

Kritika #31 - I wanna sing, i wanna shout

Ne felejtsétek, ezek csak a saját véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával, amit csak szeretne!!


Kinézet: A fejléced tetszik, de a felirat rajta nem. A tépés rajta, ha jól látom png, ami azért nem jó, mert régebben én is használtam ezt, és ha átrakod a fő hátteret - a te esetedben rózsaszínre - akkor a fejléc alja fehér marad. A blog háttere nem a legjobb, nem nagyon illik a  fejléchez.
Először is: Most azonnal töröld ki minden bejegyzés címének az elejéről, valamint a hátuljáról azt a jelet, mert borzalmas! Ahogyan a bejegyzések betűtípusa is. Nem lehet látni, amit írsz! Lehet, hogy szép, meg minden, de nem a szöveghez.
Az oldalakat hiányolom, mert az nagyon fontos lenne! Lehetne 'szereplők', 'díjak', 'kritikák' oldalad, és így jobban áttekinthető lesz majd a blogod! 
A modulokat ilyen sorrendbe raknám (amiket írok, és neked nincsenek, azt én a helyedbe kitenném.):
  • Oldalak
  • Rendszeres olvasók
  • Ennyien nézték meg a blogot (itt hagyd le a smileyt)
  • Chat
  • Blogarchívum
  • Ajánlott blogok + cserék (bloglista)
  • Magamról (ezt esetleg az alsó modulsávba is rakhatod)
A moduloknál a fazettát szerintem állítsd át áttetszőre, mert úgy jobban mutat. 

10/5

Történet: Kezdjük a prológussal. Én ezt nem nevezném prológusnak! Inkább bevezető! Szerintem nézz meg pár színvonalas blogon egy prológust, mert ez -amit te ennek nevezel - szöges ellentéte az igazi prológusnak!
Az első fejezetben szemet szúrt, hogy az első pár bekezdés rózsaszínnel ki van húzva. Ez csak véletlen, vagy direkt van így?
Az alapsztori sablonos. Van egy lány, akit lenéznek, majd 'véletlenül' felkeresi az X-faktor egyik szerkesztője, azzal a hírrel, hogy megakarják hallgatni, hogy, hogy énekel. A lány váltig állítja, hogy neki nincs is jó hangja, ezzel még sablonossá téve a történetet.
A helyesírással vannak bajok, azokat nézd át, mert találtam egy párat. 
Ne haragudj nekem nem tetszik a történeted, de másnak biztosan, ez csak a saját véleményem!

10/5

Össz.: 20/10







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése