2014. március 8., szombat

Kritika #27 - C.C blog

Link (x)

Kinézet: Nekem nem tetszik! A fejléc még elmegy, bár a lánynak a fél feje le van vágva, és az írás is alig látszik. A sablont én vagy egyszerűre, vagy légiesre állítanám, és ott a fő háttért raknám feketére. Az oldalakat oldalra helyezném, nem szeretem ha felül van, de ha neked így tetszik, akkor rendben van. :)
A bejegyzések címe (ami mellesleg a dátum?!) túl nagy. A modulok nagyjából rendben vannak, csak a chat színét állítsd át, mert nem illik a bloghoz, legyen inkább ilyen pirosas.

10/5

Történet: Mivel nem egy történetet írsz, hanem kis verseket egyebeket, így nem mindegyiket olvastam, hanem csak bele-bele olvasgattam. Nagyon szépen írsz! Gyönyörű! Csak így tovább

10/10

Össz.: 20/15

1 megjegyzés:

  1. Hahi!

    Köszönöm a véleményed:) A fejlécen és a chaten már dolgozom, azokon tényleg van mit javítani..A sablon is gondolkozom, lehet, hogy azon is változtatok:) Köszönöm még egyszer!
    ~C.C.

    VálaszTörlés