2014. március 31., hétfő

Blogajánló #1 - Uncertain

Sziasztok!

Az egyik nyertes blognak írtam blogajánlót, amit igazából nem tudom milyen lett, hiszen még soha nem írtam ilyet. Remélem azért nem lett olyan rossz, és ezek után ti is elfogjátok olvasni ezt a jó kis történetet! :)
xx

Blog címe: Uncertain
Blog írója: J. Samuels


Részlet az első részből:
,,...Miután elhagyom London belvárosát a gondolataim teljesen más irányba terelődnek; azon agyalok mégis mennyire utálom ezt.
Utálom, ha azt mondják rám híres vagyok, gyűlölöm már magát a szót is, egyre inkább kezdi elveszíteni a pozitív jelentését a szótáramban.
Híres.
Nem, nem vagyok az. Nem vagyok különb, mint ők, sosem voltam, hisz ezelőtt én is csupán egy srác voltam, olyan élettel, amivel bárki más is rendelkezhet. Ugyanaz voltam, mint most vagyok, és mindig ugyanaz is leszek. - legalábbis így tervezem -, emiatt pedig még kevésbé értem, miért bánnak velem máshogy, miért nem lehet úgy viszonyulni hozzám, mint akárki máshoz..."

Maga a történet:
A történet egy lányról szól, aki régóta ismeri Louis Tomlinson-t, de már megszakadt a kapcsolatuk egymással. Ez nagyon fájt a lánynak - Denának -, és, hogy megszabaduljon az emlékétől teljesen átalakult. Innentől kezdett el rossz társaságokba járni, ahol megismerkedett egy fiúval. Egy fiúval, akinek mindent odaadott. Eszméletlenül szerelmes lett belé. Terhes is lett, és ma már egyedül neveli tündéri kislányát, Megant. Mikor azonban Dena újra találkozik Louissal fény derül a titkokra, és a történet még csak itt kezd bonyolódni...

Saját véleményem:
Ezt a blogot én már régóta ismerem, ezért nagyon örülök, hogy én írhatok róla blogajánlót. A történet az elejétől kezdve megfogott, imádom J. Samuels írását, teljesen magával ragad. Gyönyörűen leírja az egyes szereplők érzelmeit, teljesen áttudom érezni.
Ajánlanám azoknak az olvasóknak, akik szeretik az izgalmakat, és kíváncsiak egy lány és egy fiú bonyolult kapcsolatára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése