2014. március 5., szerda

Bemutatkozom ^^

Sziasztok!

Chassy vagyok és új szerkesztő volnék a blogon! ^.^
Még nem nagyon kellett ilyen bemutatkozást írnom, de azt hiszem valahogy össze tudom hozni :)
Hihetetlen mód megörültem, mikor megláttam, hogy szerkesztőfelvétel van a blogon! Eddig nem mertem jelentkezni, hisz ez egy sikeres és ismert blog, biztosan rengeteg remek szerkesztő fog jelentkezni s miért pont én?
De mikor elolvastam az e-mailt, hogy felvettek leírhatatlanul örültem! :D
Nos, rólam annyit, hogy imádok olvasni, írni és szerkeszteni. Főként a világos színekkel szeretek dolgozni, de igazából bármilyen fejlécet el tudok készíteni.

Talán még amit tudni kellene rólam, hogy a blogon főként fejléckészítéssel foglalkoznék, íme pár munkám:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése