2014. március 3., hétfő

Kritika #25 - Withering

Link (x)
Kinézet: A fejléccel kettős érzéseim vannak. Van amiért szép, és van amiért nem. Szép, mert jól illesztetted össze a képeket. Képeket raktál össze, nem png-ket, és ha jól látom igazából csak pár kép van rajta amik egymás mellé vannak rakva. A felirat jó, bár én nem ezt a színt választottam volna. :) A blog címe szerintem felesleges, de te tudod.
A háttért jobb lenne ha lecserélnéd, nem illik oda.
A bejegyzések címe fantasztikus, erre nem lehet mást mondani, nagyon tetszik. A moduloknak a sorrendje jó, de én a helyedbe a 'Magamról' modult az alsó modulsávba raknám, mert ott jobban mutat. A chat nekem nem nagyon tetszik, de ez ízlés kérdése.

10/6

Történet: Igazából ez a blog nem is egy történetről szól, hanem könyvajánlókat, kritikákat, és egyéb dolgokat osztasz meg, és remélem nem baj, hogy nem mindegyiket olvastam el, hanem csak bele-bele olvasgattam. Az egyik könyvajánlód, amit a 'Totál titkos naplóm' c. könyvről írtál nagyon megtetszett, mert ismertem a könyvet (az egyik barátnőm olvasta, és elmondta az sztorit) és nagyon jólk meg írtad az ajánlót gratulálok!

10/10 - Nagyon tetszenek a verseid, és a kritikáid egyaránt, csak így tovább! :)

Össz.: 20/16


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése