2014. március 7., péntek

Kritika #26 - Angyali sugallat

Link (x)
Kinézet: A fejléceddel kétes érzéseim vannak. Lucy egész szépen van elhelyezve az tetszik. De viszont az a szárnyas lány túl keskeny, valamint szerintem az a sok szöveg nem olyan fontos, hogy rajta legyen. A tépés viszont nagyon szép.
Én nem szeretem, ha az oldalak felül vannak, de ez ízlés kérdése. Ha ott hagyod, akkor viszont állítsd át a színét valami narancsosabbra, de semmikép se maradjon, mert csúnya, ahogyan  linkek színe is. A blog alapjába véve rózsaszín. Akkor a meglátogatott linkek színe miért kék? Mondjuk a sima linkek színe se szép szerintem.
A modulok címe, és a háttér jó, csak a modulok címe kicsit kicsi.
A chat az borzalmas. Nem is értem, hogy hogy kerül bele a türkiz kék, és ez a borzalmas rózsaszín. Jobban nézne ki, ha a világos rózsaszín színeit használnád! :)

10/6

Történet: Nem rossz. Az alapsztori ötletes, igazán egyedi, az írásmódod átlagos. Ez nem éppen rossz, de ha sokat gyakorolsz, ez idővel jobbulni fog. A helyesírásra figyelj, néhol láttam elütéseket. Szerintem túl sok párbeszédeket írsz, próbálj meg minden helyszínt részletesebben leírni! :)

10/9


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése