2014. június 9., hétfő

Kritika #52 - Not so much a Fairy Tale

http://notsomuchafairytale.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléccel kétes érzéseim vannak. Sajnálom, de szerintem ezen a fejlécen csak a felirat a jó. Az alapon szinte semmi sincs, és a szereplők nincsenek olyan szépen kivágva, mert a lény feje konkrétan le van vágva, ahogyan a fiúé is.
A háttér és a sablon jó, de a háttérnél állítsd be, hogy ne gördüljön az oldallal. A modulsávban tetszik a menükód, én mondjuk az információk modult szövegdobozba raktam volna, hogy jobban feldobjam, de ez részletkérdés. A chat jó, de első ránézésre kicsit furcsa. A szín illene a bloghoz, de nekem túl sok. De ez lehet, hogy csak az én hülyeségem. :D A bejegyzések címének a betűtípusát szerintem állítsd át, mert az ó; ö; ő; ú; ü; ű betűket más típussal írja.
A szereplők képei nekem nem tetszenek, véleményem szerint felesleges az a fehér keret, mert nagyon elcsúfítja. Ráadásul a Nina képe eléggé össze van lapítva. Valamelyik képnél le van vágva ezzel a 'kerettel' az illető feje, szóval szerintem rendelj valakitől rendezett képeket! :)

10/7

Történet: Először is megszeretném jegyezni, hogy a szöveg nem sorkizárt. Ezt feltétlenül állítsd át. Láttál már olyan könyvet, aminek a szövege nincs sorkizártra állítva? Hát én sem. :) A bejegyzések betűtípusát szintén állítsd át, mert ugyancsak nem azzal a típussal ír némely betűt.
A történet tetszik, még ilyennel nem találkoztam. Az írásmódod - mivel még csak az első részt olvastam - nem a legjobb, de azt vettem észre, hogy a mostani részeknél már sokkal jobban teljesítesz. Ez jó jel, fejlődsz! :) Helyesírási hibákkal nem nagyon találkoztam.
Igazából nem sok mindent tudok mondani, csak azt, hogy így tovább! :)

10/9

Össz.: 20/16






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése