2014. június 1., vasárnap

Kritika #49 - Halálos csók

http://halaloscsok.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced szép, engem csak az zavar, hogy Danielnek a fél feje le van vágva mind a képen, mind a giffen. A feliratnál más betűtípust választottam volna, de tudom, hogy nem te csináltad, szóval inkább hagyjuk! :) A design ellenben nagyon gyönyörű! Szépen alkalmaztad a HTML kódokat, jól mutatnak! A sablon jó, a háttér is, bár valami mintásat is berakhattál volna, de ez is tökéletes.  A chatnél szerintem állítsd át a kéket fehérrel, esetleg feketére, attól függ melyik mutat jobban! A szöveget állítsd sorkizártra, mert úgy jobban mutat! A szereplőkről a képek jók lennének, de néha az egyik kép túl keskeny, vagy túl széles. Ha te csináltad akkor ezt valahogyan küszöböld ki, ha viszont rendelted, akkor rendelj szerintem valaki mástól, mert ez így nem szép. Már csak annyit, hogy a linkeknek adj valami árnyákot, mert ha rámegyek akkor eltűnik. :)

10/8

Történet: Eszméletlenül tetszik! Nagyon-nagyon jó a történet, és ugyan még nem sok minden derült ki, felkeltette az érdeklődésemet. Szépen fogalmazol, mindent részletesen leírsz. Imádom a Harry Pottert, a kedvenc könyvem, szóval most nagyon boldog vagyok, hogy kértél egy kritikát, mert így rátaláltam a kis történetedre! Fel is iratkoztam, szóval nagyon várom a következő részt! :)
További jó blogolást! :)

10/10

Össz.: 20/18

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése