2014. június 1., vasárnap

Kritika #48 + könyvborító

Drágák!
Meghoztam egy kritikát, és ezen kívül elkészültem egy könyvborítóval is! Sajnálom, hogy ilyen ritkán vagyok, és tudom, hogy mindig ezzel jövök, és, hogy untok már, de még mindig csak a sulira tudom fogni. :/ De már csak két hét van, kitartás skacok! :) A következő héten egyáltalán nem lesz időm, mert jön a cserediák német országból, lesz egy főpróbám, plusz két fellépésem is, szóval totál káosz...:) Az osztálykirándulást már szerencsésen túléltem, aminek nagyon örülök, mert egyáltalán nem volt kedvem menni, na de mindegy is. :D

A könyvborító nem lett a legjobb, ugyanis a lányról nem nagyon találtam előnyös képet, mert nem színész, vagy modell, én inkább ilyen "net celeb"-nek mondanám, és csak olyan kép volt róla, amin félig nincs feje, vagy magát fotózza a tükörben, szóval örülök, hogy ezt megtaláltam! :D 
Ezért kérlek meg titeket arra, hogy olyan főszereplőt válasszatok, amikről a neten százával vannak a - normális - képek. 


A blog még nincs kész.


Ne felejtsétek, ezek csak vélemények, mindenki azt kezd/csinál a blogjával, amit csak szeretne!

http://whoshouldloveichoose.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced egyáltalán nem szép. Tudom, hogy nem te csináltad, de azért leírom róla a véleményemet. Az alapon egy-két kép van, egy városról. A lány nagyon homályos, ráadásul én nem ezt a képet választottam volna, sem a lányról, sem Olivérről. A háttér borzalmas, mozaikos. A sablonnál én azt a fajtát választottam volna, amelyiknek a fejlés részénél keskenyebb a széle. (Ezt most nagyon értelmesen elmagyaráztam. :D) Az oldalmodulsávban semmi érdekes nincs, túl egyszerű, én feldobnám egy pát HTML kóddal. A smyleikat hanyagold a modulcímeknél, nem illik oda. A chatnek borzalmas színe, nem értem, hogy aki csinálta miért nem állította át, hiszen gondolom jártas a design átalakításban, és nem egy kezdő. Na mindegy. Láttam, hogy egy oldalad sincsen, ami szerintem nem épp előnyös, de te tudod. A szereplőknek én mondjuk új oldalt csináltam volna. Mondjuk azt sem értem, hogy a lányról, Olivérről és Szikiről raksz ki képet, utána a többi két BTW-es srácot együtt mutatod be a többivel. Hol itt a logika? Szerintem értelmesebb lett volna, ha már akkor mind a négy fiúról külön raksz ki képet vagy akkor csak a lányról, és a BTW-ről egy képet raksz ki. Remélem érthetően magyaráztam. :D Még annyit szeretnék mondani, hogy a szöveget állítsd sorkizártra! 

10/4- Nekem nem tetszik sem a fejléc, sem a design. Szerintem érdemesebb lenni valakitől (egy olyan szerkesztőtől, aki jártas a design világában) egy design átalakítást rendelned! :)


"Prológus": Szerintem ez nem prológus. Inkább elmenne bevezetőnek, mint prológusnak. Láttam, hogy odaírtad mindkettőt, de szerintem csak az utóbbi igaz. A történetből még nem sok minden derült ki, csak, hogy az X faktorba fog játszódni. Engem egyenlőre nem fogott meg, de menjünk tovább az első fejezetre.

1. fejezet: Azt gondolom, hogy nem kéne angolul írnod a fejezetek címét, vagy ha feltétlenül úgy akarod, akkor MINDENT angolul írjál a blogon. (természetesen nem a szövegre/történetre gondoltam, hanem a modulcímekre.)
A fogalmazásod elég egyszerű, tő mondatokat írsz, sok a szóismétlés. A helyesírásra is figyelj. Azt gondolom, hogy nem kell két mondatonként változtatni a szemszögöket, mert egy idő után elég zavaró. Ha nagyon le szeretnéd írni, hogy mit gondol a másik szereplő, akkor szerintem nem csak két mondatot, hanem sokkal többet s írhatnál az ö szemszögéből.
A fejezet hosszúsága nagyon rövid, egy negyednek se felel meg. Írd le sokkal bővebben, hogy ki mit gondol, részletesen leírhatod a helyszínt, nem feltétlenül kell annyi párbeszéd. A történet véleményem szerint elég sablonos, de mindjárt tovább is olvasom, hátha ez változni fog.

Az egész történet: A második fejezetben elég gyorsan kiderül, hogy a Lilla szerelmes az Olivérbe, és ez kölcsönös. Nem is gondoltam volna... (remélem érzed az cinizmust) Már itt megtörténik az első csók, amit szerintem még húzhattad volna. Itt azt értem, hogy nem feltétlenül kell már a második részben összejönni a két főszereplőnek, lehetnek benne bonyodalmak.
A helyesírással és a fogalmazással egyaránt  vannak problémák.
Például én ezt a mondatok így írtam volna:
,,...És most létszi engedj ki. - mondtam mire lassan félreállt, de mikor nyitottam volna az ajtót meg...megcsókolt!..."  ----> Most légyszíves engedj ki - sóhajtottam fáradtan, mert már menni kívántam. Lassan félreállt, majd mikor már majdnem kinyitottam volna az ajtót, hirtelen magához húzott, és az ajkait az enyémekre tapasztotta.  A "létszi"-t mikor megláttam, majdnem leestem a székről, mert nem gondoltam volna, hogy  valaki ezt így lemeri írni.
A történeted még ezek után sem fogott meg, mert elég sablonos, és ki tudom következtetni, hogy a két szereplő pár rész múlva össze fog jönni.

10/5

Össz.: 20/9




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése