2014. június 1., vasárnap

Kritika #50 True love doesn't know obstacle

http://truelovewithjane.blogspot.hu/

Kinézet: A fejlécről nem mondok szerintem semmit, ugyanis én készítettem. :D
A design nagyon szép, tetszenek a HTML kódok, Debi D. szép munkát végzett. :) Egyedül a chattel van bajom, mert szerintem túl világos az egész bloghoz. A kiemelt hirdetéseknek a címük szerintem egy kicsit nagy, de ez már részletkérdés.

10/9 - Ez csak a designre, félreértés ne essék! A fejlécet nem pontozom!

Történet: A fogalmazásod nagyon tetszik, teljesen egyedi, ahogyan a történeted is. Ilyennel még nem találkoztam, jónak ígérkezik. Nem véletlenül van ennyi olvasód! Nem tudok többet mondani, csak azt, hogy így tovább! :)

10/9

Össz.: 20/18

UI: Sajnálom, hogy ilyen rövid lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése