2014. június 2., hétfő

Kritika #51 - Howling Change

http://howlingchange.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced egész jó, szépen össze van szerkesztve, nekem csak a felirattal van bajom. Túl egyszerű, és nagy. Az utóbbival még nincs is baj, de szerintem választhattál volna valami 'izgalmasabb'-at. De amúgy szép munka. :)
A háttér nekem nem tetszik, de ízlések és pofonok. Az viszont jó, hogy nem gördül az oldallal. A modulsávodban minden megvan, ami szükséges, de én feldobtam volna őket egy pár HTML kóddal. Örülök, hogy a szöveged sorkizártra van állítva.

10/8

Történet: Én már régebben írtam Neked kritikát, de akkor még csak három vagy négy fejezet volt fent azt hiszem. A történet nagyon tetszik, attól függetlenül, hogy én nem nagyon szeretem ezeket a figurákat, vagy hogy is mondjam. Annyit szeretnék mondani, hogy a helyesírási hibákra figyelj. :) De attól függetlenül ötletes a sztori, szóval csak így tovább! :)

10/9

Össz.: 20/17



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése