2014. február 9., vasárnap

Kritika #8 - What If (the hunger games fanfiction)


Kinézet: A blog kinézete első ránézésre meg kell, hogy mondjam nem nagyon jött be. De ahogy többet nézegettem, egyre jobban tetszett. A fejléced tetszik, szépen vannak ráhelyezve a képek. Egyedül a feliratnak a betűtípusa nem tetszett. Először ki se tudtam volna venni mi a cím, mert az 'if' szócska furán van elhelyezve. De persze, lehet, hogy másnak tetszik. :)
A háttér szerintem nem nagyon passzol az egész bloghoz, de mondjuk a fejlé színeihez tényleg a szürke illik, talán még én világos barnával kipróbálnál, de ha nem szeretnéd, így is megfelel.
A sablon jó.
A menü. Nos nekem az nem tetszik, mivel olyan elhanyagolttá teszi az egész designet. Semmikép se egymás mellé írd az oldalakat, hanem egymás alá, esetleg HTML kódot használj, és akkor a színét a betűtípusát is tudod variálni. Nem értem, hogy miért van kiírva az, hogy elég a tucatblogokból. Én megértem, hogy vannak elég unalmas, sablonos blogok, de szerintem túlzás ezt így kiírni, mert valaki zokon veheti, és szerintem vannak olyan blogok (legfőképpen 1D-s, azok a legelterjedtebbek) amik tényleg jók. Mindegy, szerintem felesleges kiírni.
A chat kicsi, ami nem feltétlenül rossz, mert kevesebb helyet foglal, de első látásra furcsa, de meglehet szokni! :)
Még egy dolgot szeretnék írni a kinézetről: A párbeszédek direkt úgy van írva, hogy a kötőjel így kijjebb van helyezve? Az is szokatlan.

10/8,5 - Igen, tudom, rossz szokás feleket adni, de nem akartam nyolcat adni, mert a kevésnek találtam, a kilencet pedig soknak.

Történet: Igen, egyedi történet a tied! Pár hete kattantam rá az éhezők viadalára, mind a filmre, mind a könyvre. Igaz a harmadikat még nem sikerült kiolvasnom, de nagyon örültem, szó szerint lesokkolódtam, mikor megláttam, hogy erről szól a történet. Boldogan kezdtem ma hozzá az olvasáshoz. Bár mondjuk engem a történetben Finnick kevésbé fogott meg, mégis szerettem. Anniet a könyvből (legalábbis az első kettőből) nem nagyon lehetett megismerni.
A történeted nagyon tetszik, egyedi, nem nagyon találkoztam még ilyennel. Ugyan még nem olvastam el mind a 64 részt, valószínűleg elfogom. :) A fogalmazásod jó, lehet még fejlődni, de mivel ezeket a részeket nyáron írtad, gondolom mire már az 50.-hez fogok érni fogok tapasztalni változást! :D
Plusz pont amiért a szöveg sorkizártra van állítva! :)

10/10 - Nagyon tetszik a történet, csak így tovább!



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen, hogy írtál kritikát, de akkor válaszolnék is pár dologra :)
    Oldalra a szöveg a sablon blogokról azért van kitéve, mert neveztem egy versenyre, ahol ez feltétel volt, mert a verseny is maga az egyedi blogokra megy rá. Szóval amúgy ez nem lenne kint. A kötőjel azért van így, mert az összes részt wordben írom, és onnan másolom be, a bloggeres szerkesztő meg nem szereti azt, ahogy a word rendezi a kötőjeleket, ezért így kitolja. Egy kicsit engem is zavar, de nem nagyon tudok ellene mit tenni.
    Ó, minél előbb olvasd ki a harmadikat! Lehet, hogy addig nem is kéne tovább olvasnod engem, mert a 42. fejezettől spoileres a Kiválasztottra néhány helyen, és dologban. A Futótűzben még én sem voltam oda Finnickért, de ahogy elolvastam a Kiválasztottat, belezúgtam.:)) Ott majd jobban megismered, és rájössz, hogy nagyon jó ember. Ahogy Annie-ről is lesz egy nagyon kicsit több szó szerencsére :))
    Köszönöm még egyszer, hogy leírtad a véleményed :)
    Flo xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem tudtam, hogy azért írtad ki, de így már mindent értek a sablonos dolgokról! :)
      Igen, minél hamarabb ki szeretném olvasni, mert már én is nagyon kíváncsi vagyok rá, és egyszerűen imádom!!:)
      Nagyon szívesen
      xxLexii

      Törlés