2014. február 23., vasárnap

Kritika #13 - Happily

Link (x)

Kinézet: A fejléced gyönyörű munka, bár Zayn egy kicsit homályos, de ettől eltekintve kiváló munka! Láttam, hogy Briana T. csinálta a designet, és én imádom a munkáit, és ez alól ez sem kivétel! :) Gyönyörűen harmonizálnak a zöldnek az árnyalatai, nagyon tetszik! :)

10/10

Történet: Hm. Igazából nem rossz. Az alapsztori nem olyan eredeti, de ettől függetlenül tetszik. Igaz, hogy sok blogba előfordul, hogy a lány és a barátnője, valamilyen okból fogva Londonba költöznek, és ez itt ugyanúgy megtalálható. Próbáld meg a továbbiakban minél különlegesebbnek írni, hogy ne mondják rá, hogy sablon blog. Én a saját blogommal ugyanúgy belefutottam ebbe a hibába, de próbálom kijavítani magamat, neked is sikerülni fog! :) A fogalmazásod jó, bár van mit még javítani, de észrevettem a javulásodat a fejezetek között! :)
A szöveget állítsd sorkizártra, mert jobban mutat, valamint figyelj egy kicsit jobban a helyesírásra, mert voltak, de nem vészes. Ha mielőtt felrakod a részeket, előtte olvasd el egy párszor, hogy még csak véletlenül se forduljon elő hiba, és, hogy ne tudjanak ebbe belekötni! :D

10/8,5

Össz.: 20/ 18,5


1 megjegyzés: