2014. február 23., vasárnap

Kritika #15 - Secrets bring us closer

Sziasztok! Ne haragudjatok rám amiért ilyen sok idő volt mire meghoztam ezt a kritikát de nem jutottam géphez mostanában.:( Ígérem legközelebb sokkal jobban sietek. (Egyébként nem lett volna probléma, hogyha az én édes drága telefonom megnyitotta volna az oldalt) A lényeg az, hogy tényleg nagyon sajnálom ezt az egészet és összeszedem magamat!
XxVattacukoor.:$


Kinézet: Mindig is nagyon tetszettek azok a blogok amiknek szürke az alap színe. A fejléced szerintem nagyon szép különösen a "We all have secrets" felirat nyerte el a tetszésemet. Igazából nem nagyon tudok mit írni, mert ami jó azt nem igazán kell szerintem elemezni.:)
Az egész blogban a modulok tetszenek a legjobban. Elképesztő, hogy mennyire jól néz ki ráadásul egyedi. Viszont egy dolgon változtatnék a helyedben: a szöveget tedd sorkizártra! Nem túl sokat változik, viszont annál jobban néz ki.
10/10 - azt az egy aprócska dolgot leszámítva minden rendben volt vele.:)
Prológus: Kezdjük ott, hogy nem igazán értem az egészet. Az első bekezdésben most ki is beszél róla? Egyébként tetszik mert ez is figyelemfelkeltő, engem megfogott.:)
10/5 - túl zavaros számomra.
Történet: Amikor elkezdtem olvasni a történetedet egyből a Totálisan beépülve című film jutott eszembe a főszereplő munkája miatt meg a Kappás dolgok miatt, ami kicsit lehervasztott. Viszont az kifejezetten tetszett, hogy összehoztad az egyik tanárral.:) Nem olvastam végig a történetedet mert nagyon hosszú és akkor még később hoztam volna el neked ezt a kritikát. A írásmódod tetszik, mondjuk azért elég sokat fejlődtél, mivel nem tőmondatokban fejezed ki magad...stb. Nekem tetszik a blogod.:)
10/8
Össz.: 30/23

1 megjegyzés: