2014. február 28., péntek

Kritika #24 - Scream

Link (x)

Történet: Mikor megláttam, hogy ByTheWay-es blogról kell kritikát írnom, megörültem, mert köztudott, hogy én imádom őket! El is kezdtem hát olvasni. A prológus nagyon tetszett, jól kezdted ezt az egész történetet, attól függetlenül, hogy sok ilyenfajta bloggal találkozhatunk a blogger világában. Nagyon szépen fogalmaztál, és ez csak amolyan bevezető volt, akár annak is elnevezhetted volna.  Ám mikor már az első két fejezetet is elolvastam rá kellett jönnöm, hogy nem olyan jó. Nem arról van szó, hogy az alapsztori nem tetszik, hanem az, ahogyan írod. A stílus. A párbeszédeknél rendszeresen vannak szóhosszabbítások, amik nekem nem jönnek be. Nem vedd magadra, valakinek tetszik, csak nekem nem. Nagyon sok benne a párbeszéd, szerintem lehetne benne több leíró rész, amelyben hosszabban írsz a szereplők érzéseiről, és leírod az adott helyszínt részletesebben. Helyesírási hibákat néhol találtam, azokat majd javítsd ki legközelebb! :)

10/7


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése