2014. február 28., péntek

Kritika #23 - Északi szél

Link (x)
Kinézet: Igazából nem rossz. Az fejléced szép munka, bár nekem kicsit sok rajta a fa. Minden stimmel rajta, csak szerintem a feliratot lehetett volna valami szebb betűtípussal írni.
A háttér szép, passzol a fejléchez.
A modulok betűtípusa egyszerű, de nagyszerű. Szerintem az oldalak modul szebb lenne egy html kóddal, mert így olyan unalmas. A chat jó, illik az egészhez.

10/9 - Nagyon szép designed van! :)

Történet: Lenyűgöző! A prológus egyből megfogott. Lehet, hogy sok a vér, de engem nem zavar, bírom az ilyen dolgokat! :) Nagyon szépen fogalmazol, mindent szépen leírsz! Nincs sok párbeszéd pont elég belőle. Helyesírási hibát se nagyon találtam, de ha lenne se lenne nagy baj, mindenkivel megeshet! Nem tudok sok mindent írni, mert csak dicsérni tudlak! Sok-sok gratuláció a blogodhoz! :)

10/10

Össz.: 20/19



1 megjegyzés:

  1. Juj, köszönöm, hogy ilyen hamar kész lett :)
    Örülök, hogy tetszett, a kinézetes tanácsaid pedig próbálom megfogadni, de sajnos vagyok olyan béna, hogy egy html személyre szabását is elrontom :P

    VálaszTörlés