2014. január 20., hétfő

Kritika #5 - I've Got The Reason

Sziasztok! Egy kritikával érkeztem Elie-nek!:)
xxLexii



Kinézet: 
A fejléc szép, bár szerintem a lány egy kicsit halvány, de ez már részletkérdés. A háttér jó, az egész desing szép, letisztult. A moduloknál hiányolom archívumot. Úgy sokkal áttekinthetőbbek lennének a részek/fejezetek! :) A cseréket szerintem nem külön oldalba rakd, hanem a modulsávba helyezd!

10/9 - Nagyon szép letisztul design, nincs benne sok hiba! :)

Történet: 
Az egész zavaros! Az első fejezetben nem derül ki, hogy ki az a ember a kocsiban, és, hogy mit keres ott. Számomra érthetetlen, hogy a lőszert, hogy lehet elrúgni? 
A második fejezetben autó balesetet szenvednek. Egy ideig mászkál a kocsiban, aztán szépen kiszáll. Azért mondjuk azt sem hinném, hogy a járókelők közül egynek se jutott volna eszébe, hogy hívjon egy mentőt. Elképzelhetetlennek tűnik, nem gondolod? Na mindegy... Utána a lány elmegy egy sikátorhoz, és? Utána csak annyi van benne, hogy felkel a kórházba. Kiderül, hogy gyomorszájon lőtték. Semmit sem tudtam, meg. Hogy ki volt az illető, aki megsebesítette, s miért tette? Az sem derült ki, hogy mi történt Dale-val, miután kiszállt a főszereplő a kocsiból. Az is van benne, hogy a motorért nem kell fizetni, mert világhírű sportoló. Nincs is benne, hogy az. Vagy igen? Mert lehet én nem vettem észre. Ne haragudj számomra az egész nagyon homályos. Többet nem szeretnék írni a történetről, inkább jöjjenek a formai dolgok!
A szöveget nem tudom, hogy direkt van-e középre igazítva.. Mindenesetre tedd sorkizártra úgy jobban mutat. 
A fogalmazásoddal nincs gond, viszont ne írj szleng kifejezéseket! Pl. moci ---> motor, dumcsizni ---> beszélgetni, császtok ---> sziasztok. Elhiszem, hogy a főszereplőnek ilyen a stílusa, na de akkor is! Hogy mutat egy fogalmazásban?
A részeket mielőtt felrakod olvasd át előtte egy párszor, mert itt-ott találtam helyesírási hibát, ami nem gond mindenki ejthet párat. A mondatok sem mindig értelmesek erre is figyelj jobban! Azt, hogy sok pontot raksz a mondat végére sürgősen felejtsd el! Engem - személy szerint - egy idő után nagyon zavart. Bemásolok egy részt, hogy megmutassam, mire gondolok: 
     ,,-Ja... Nem, semmi gond... De... mi történt? - néztem rá kómás fejjel.
     -Valaki gyomorszájon lőtte. Szerencséje, hogy nem ment mélyre a golyó.
     -Senki sem keresett? Voltak szemtanúk?
     -Szemtanúk csak az autóbalesetnél voltak... Ami azt illeti, van egy látogatója... Beküldjem?
     -Ki az? - reménykedtem, hogy Logan vagy a srácok, mert ők minden ilyen helyzetben előkerülnek.
     -Vöröses haja van... Úgy tudom az X-fakor egyik mentora... Jöhet? - kapta fel iratait indulásra készülve.''
Ebben kapásból hét ilyen van, pedig csak egy apró részlet a történetből. 
A másik furcsaság. Az egyik szereplőnek magyar, a másiknak angol neve van. Most akkor hol is játszódik pontosan a történet? 
Látod mennyi megválaszolatlan kérdés van? Ez valakinek lehet, hogy bejön, hogy ilyen homályos, ködös, de akkor is rosszabb így olvasni.

10/4 - Ne haragudj, jobbat nem tudok adni. Nem is az, hogy nem tudok, inkább nem akarok, mert akkor lehet, hogy sosem javulna, meg a kis történeted, ami csak neked lenne rossz.

UI: Láttam, hogy az egyik bejegyzésed arról szól, hogy valaki rossz kritikát írt a blogodról. Én láttam azt a kritikát, és ugyan, azzal nem értek egyet, hogy leszólja azt, hogy a ByTheWayról írsz, de a többivel viszont igen. A másik dolog. Az író meg is említi, hogy nem akarja emiatt leszólni a blogodat, úgyhogy szerintem fölösleges volt - úgymond - "kibeszélni" az illetőt. 
Nem szeretném ha a kritikám miatt megsértődnél, mert nem volt szándékom, hogy megbántsalak. Ha megbántottalak, valamilyen módon jelezd, mert - még egyszer mondom - nem volt ilyen szándékom!



2 megjegyzés: