2014. január 12., vasárnap

Kritika #4 - Szerelem mindenek felett


Kinézet: Erről ha nem baj nem beszélnék, mivel én csináltam. :D Remélem megérted. :D

Történet: Mivel még csak egy rész van fent sokat nem tudok mondani. Az alapsztori fura, kicsit hasonlít a Szent Johanna Gimi könyvre. Olyan, mintha Ábel = Cortez, Netti = Reni, Fanny = Virág. Nem bántás csak hasonlít. :D Túl gyorsan történik minden. Ebben az egy fejezetben minden le van írva. Ki lehet következtetni, hogy Netti szerelmes lesz Ábelbe, Ábelnek viszont van barátnője...Olyan sablonos...Már bocsánat. Lehet, hogy a későbbiekben ez változni fog, de én per pillanat így érzem. 
Beszéljünk inkább a formai dolgokról. A szöveget tedd SORKIZÁRTRA! Ez szinte minden blogban hiba. Helyesírási hibákat nem találtam, de mielőtt felrakod a fejezetet olvasd át egy párszor, hogy megbizonyosodj róla, hogy értelmes-e a mondat! Több oldalt rakjál ki (fejezetek, kritikák, díjak...stb.). Kicsit bánt, hogy nincs prológus, szívesen elolvastam volna. Mert így olyan homályos az egész történet.
Viszont a fogalmazásoddal nincs gond, talán még gyakorolj egy kicsit! Kicsit több könyvet, és blogokat olvass, hogy bővüljön a szókincsed! 

10/6 - Jó, de ha megfogadod a tanácsaimat még jobb lesz! :)

UI: Remélem nem bántottalak meg, én csak segíteni szeretnék! :) xxLexii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése