2014. január 11., szombat

Kritika #1 - Egy hülyeség a 100 közül

Sziasztok!
Meghoztam a blogom első kritikáját!:) xx



Kinézet: A fejléced nagyon szép, precíz munka. Nem tudom te csináltad de, mindenesetre nagyon tetszik! A háttér nagyon passzol az egészhez, ahogyan a sablon is. Szerintem mindenképpen csinálj több oldalt, pl.: Szereplők, kritikák...stb. Ez nem fontos, de én szeretem ha több oldal is van. Moduloknál hiányolom az archívum és az ajánlott blogok és cserék modult. Az utóbbi azért szükséges, mert ha kérsz cseréket, jobban tudod híresztelni a blogod.  Esetleg még a háttért állítsd át, hogy nem gördüljön az oldallal.

10/9 - Nincs benne semmi hiba, kivéve azt a picit a moduloknál.

Történet: Az alapsztori ötletes. Nagyon tetszik, hogy Harry fogadott valakivel. A fogalmazásod jó, viszont még gyakorolnod kéne, legyen benne több leírás. A helyesírással van gond. A mondatot nagy kezdőbetűvel kezdjük, erre figyelj jobban, mert nem hinném, hogy nem tudnád, szerintem csak véletlenül írtad el pár helyen. :)Vessző hibát találtam. Mint előtt mindig van vessző, erre is figyelj! Ha számot írsz, akkor dönts el, hogy betűvel vagy számmal írod, de szerintem betűvel jobban néz ki. Bár mondjuk ez is csak ízlés kérdése. A szöveget tedd sorkizártra, mert úgy jobban mutat. Szerintem a szöveg betűtípusát változtasd meg, mert az á és ő betűt nem engedi azzal a betűtípussal írni, és az nagyon zavaró.

10/8 - Az ötlet tetszik, csak a formai dolgokra figyelj jobban! :)


UI: Remélem nem bántottalak meg, nem volt ilyen szándékom! :)
UI2: A másik blogról a kritikát, csak délután tudom megírni, de majd szólok, ha kész! :) xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése