2014. január 11., szombat

Kritika #2 - Without Emotions



Kinézet: A fejléc iszonyat jó, nagyon szép munka, erről nem is szeretnék bővebben beszélni, ha nem baj. A háttér és a sablon passzol, bár én az egyszerű sablont választottam volna, de így is tökéletes. Oldalak rendben vannak, viszont szerintem a modulok hiányosak. Tegyél ki archívumot, és bloglistát, mert előnyös mind a kettő. A chatnek a színét megváltoztatnám, nem nagyon illik ez a barna/vörös szín keverék.

10/9 - Nagyon szép design, leszámítva ezt a pár hibát.

Történet: Nekem kicsit zavaros. A lány egyszer elakar menekülni, máskor már az ágyban van Harryvel. Nekem alapjából véve sem nagyon jönnek be a +18-as blogok, így remélem nem haragszol meg, ha nem olvastam el végig, mert nem szeretem az ilyeneket. De az alapsztori nagyon jó, még nem olvastam ilyet. Másnak biztos tetszeni fog, csak én nem vagyok az a típus! De ízlések és pofonok, ahogy mondani szokták! :) 
Helyesírási hibát csak egy-kettőt találtam azzal nincs gond, viszont a szöveget állítsd sorkizártra! Ez szinte egyik blognál sincs így, úgyhogy nem olyan nagy hiba! :)

10/5

UI: Remélem nem haragudtál meg a kritikám miatt! :) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése