2014. január 12., vasárnap

Kritika #3 - The Dramione Story


Kinézet: Nagyon tetszik az egész, főleg az, hogy a képek elkezdenek pörögni. Nagyon ötletes.:) Az egésznek Harry Potteres hangulata van. Esetleg a bejegyzéseknek a betűtípusát lehetne megváltoztatni, mert az ő és á betűket nem írja azzal a fajtával, de így is jó. Tudom, hogy elég nehéz olyat találni ami rendesen írja és még jól is mutat.:) 

10/10

Történet: Az elején szögezzük le, hogy én imádom a Harry Potteres blogokat, amiket elég ritkán lehet találni. Igazából már régóta követem a blogod és nagyon tetszik. Mikor olvastam a Harry Potter könyvet sose gondoltam volna, hogy Draco és Hermione lehetnek jóba. De ebbe a blogba mégis sikerül összehoznod majd, hogy együtt legyenek. Nagyon szépen fogalmazol, a történet is szuper és helyesírási hibákat sem találtam. :) Csak így tovább, abba ne hagyd! :)

10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése