2014. február 24., hétfő

Kritika #18 - Téged akarlak!

Ne felejtsétek, ezek csak a saját véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával, amit csak szeretne!!

Link (x)
Kinézet: A fejléced első ránézésre jó. De ahogy megnéztem észrevettem pár hibát. Az alap jó, és még a lányok is elmennek rajta (bár én Lisa Tellbe-ről valami más képet raktam volna be) de a fiú nem szépen van kivágva. Konkrétan a fél feje le van vágva, és nagyon csúnya ne haragudj!! A feliratnak más betűtípust választottam volna, de ez részletkérdés.
A vágással egy bajom van. Igazából nagyon szépen, pontosan van kivágva, csak én a helyedbe árnyékoltam volna, mert így olyan semmilyen.
A sablon jó, de modulsávból szerintem elég egy, mert nincs olyan sok modul, hogy kettő kelljen. Az oldalakat levenném a felső sávból, és oldalra helyezném. Viszont ha ott szeretnéd, hogy legyen akkor kicsit nagyobbítsd meg a méretét, mert alig lehet elolvasni.
A modulokat így helyezném:

  • (Oldalak)
  • Közvélemény-kutatás
  • Olvasók
  • Látogatók
  • Chat (ennek sürgősen változtasd meg a színét, borzalmas!)
  • Blogarchívum (igazából ez nem olyan fontos, mert láttam, hogy van olyan oldalad, hogy részek)
  • Ajánlott blogok + cserék
  • Jelentkeztem!
10/7

Történet: Az alapsztori ötletes. Igazából kifejezetten tetszik, hogy egy gazdag apuka lányáról szól, akit kiközösítenek. Gratulálok! :)
Formai dolgok:
Elsősorban szerintem a szöveget tedd sorkizártra, mert jobban mutat. A fejezetbe ne tegyél annyi képet, egy idő után nagyon zavaró, és így az olvasó nem tudja elképzelni mondjuk a házat. Sokkal jobban tennéd, ha körülírnád a házat, és annak részeit. A fogalmazásod jó, még egy kicsit gyakorolj. A helyesírásra figyelj, mert vannak pár elütések, valamint szerintem hanyagold a smyleit.

10/8

Össz.: 20/15


1 megjegyzés: