2014. február 15., szombat

Kritika #12 - My best friend and my boyfriend

Ne felejtsétek, ezek csak vélemények, mindenki azt kezd/csinál a blogjával, amit csak szeretne!

Kinézet: A fejléced első ránézésre szép, de ha jobban megvizsgálom látni lehet rajta pár hibát. Először is Niall fél feje eltűnik, meg a jobb szélső lánynak is. David Henriéről én más képet raktam volna be, mert ez nem éppen passzol. A felirat rajta nagyon csúnya, alig lehet észre venni. A sablonból inkább a légiest válaszd, és ne rakd a fő háttért áttetszőre. A háttér eléggé sablonos. Mármint van egy csomó szebb rózsaszínes háttré, nem feltétlenül kell ilyen alapháttért berakni. A moduloknak a címébe szerintem fölösleges a szívecske, nem illik oda. A bejegyzések betűtípusát nagyon gyorsan változtasd meg, hogy néz már ki? Olvashatatlan, ráadásul olvasás közben zavarja a szemet.

10/5 - Igazából az egész sablon túl rózsaszín, nekem ne haragudj, de nem tetszik!

Történet: Még csak a Prológus van fent így nem tudok olyan sokat írni. Először is. Ezt nem nevezném Prológusnak. Inkább bevezetés. Sőt még annak sem, én ezt az egész fejezetet a Szereplők oldalhoz írtam volna, mert az, hogy beraksz róluk egy képek, és mindenkinek a saját szemszögéből leírod, az NEM PROLÓGUS!! Mindegyiknél úgy kezded, hogy "X vagyok Y éves." Mást is kitalálhattál volna, mondjuk "X a nevem...stb." A fogalmazásod elég kezdő, olvass sok könyvet, blogot, és használj sok-sok szófordulatot, és nem tőmondatokat írj! A helyesírásra is figyel!

10/5

UI: Ne haragudj ha megbántottalak, ne volt szándékos, én csak segíteni szeretnék!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése