2015. augusztus 13., csütörtök

Kritika #58 - A gonosz sosem alszik

A gonosz sosem alszik...


Kinézet: A fejléced egész különleges, ilyennel még nem találkoztam. Tetszik a felirat, felkelti az olvasó érdeklődését. Láttam, hogy jelölt lettél a Blogger Awards 2015-ön, amihez gratulálok, teljes mértékben megérdemled! :)
Na tehát, a design és fejléc csodás, nem szeretnék többet írni róla! :)

10/10


Történet: A köszöntő nagyon jóra sikeredett, tetszik, hogy úgymond elbeszélgetsz az olvasóval, ilyennel még nem nagyon találkoztam! 
Elsőre szögezzük le: A fogalmazásod fantasztikus, egyszerű, mégis nagyszerű! Szép, hosszú mondatokat írsz, kihasználod a magyar szókincset, és elírást se találtam! Erről a továbbiakban nem írok, csak dicsérni tudnám! :D
Az első fejezetben találtam egy kis furcsaságot: a főszereplőnek átszakadt a dobhártyája, de utána rögtön írod, hogy kigyógyult belőle. Na most, tudtommal, ha valakinek kiszakad a dobhártyája, akkor többet nem hall. Nem így van? Nyugodtan szólj, ha nem, lehet én tévedek, de ez megragadta a szemem! :D Jaj, nagyon titokzatosnak ígérkezik a történet! :)
Összességében, nagyon tetszik a története, attól függetlenül, hogy nem nagyon vagyok oda az ilyesfajta történetekért! Csak gratulálni tudok, és további sok sikert a blogoláshoz!! :)

10/10



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :)
    És nem azért türelmetlenkedtem, csak gondoltam, ha eddig húzod, akkor nem a te világod, amivel nincs semmi, kerestem volna valaki mást :) De köszönöm, hogy végül megcsináltad :)
    A dobhártya kiszakadás valóban megtörtént velem, és semmi bajom a hallásommal, zenélek is. Meg utána még mesterségesen is kétszer vagy háromszor kilyukasztották és csövet tettek bele. Összeforr, mint bármilyen seb. Csak a nyomásváltozást nem bírom vele, de még annak sem biztos, hogy ez az oka.
    Még egyszer köszönöm!
    UI: Kitehetem magamhoz? Természetesen forrmásmegjelöléssel :)

    VálaszTörlés