2015. augusztus 22., szombat

Könyvajánló

Sziasztook!
Ma egy könyvajánlóval érkezett meg a bejegyzés, amit abból a célból írok Nektek, hátha akad, aki épp nem tudja, mit olvasson. Egyébként az ilyen esetekre nézelődhettek például Molyon, mert ott rengeteg érdekes könyvet találhattok, ráadásul felhasználók még a véleményüket is kifejtik, néhol elég részletesen, szóval mindenképpen el tudjátok dönteni, elolvassátok, vagy pedig nem.
Íme tehát a könyv.

Miranda Kenneally 

-

 Kivédhetetlen szerelem





Tartalom:
Aki szerint az amerikai foci és a csajok nem férnek össze, az nem ismeri Jordant! A tizenhét éves lány a gimi csapatának kapitánya és irányítója: bitang tehetséges játékos, és a foci a mindene. (Az már csak hab a tortán, hogy a pályán folyton szívdöglesztő hapsik veszik körül…) Csapattársai tisztelik és szeretik − igaz, csak haverként tekintenek rá. De Jordannek amúgy sincs ideje pasizni, fontosabb, hogy egyetemi sportösztöndíjat szerezzen. Na meg hogy az apja végre elismerje a tehetségét.
A dolgok akkor kezdenek bonyolódni, amikor Ty Green, a kiváló irányító beiratkozik a suliba. Az irtó dögös srác egyszerre jelent veszélyt a lány posztjára és a szívére, Jordan pedig életében először elbizonytalanodik: vajon nyerhet-e a pályán és a szerelemben is?



Véleményem:
Természetesen a LOL könyvek eddig nekem mind a szívembe lopták magukat. Könnyed, tiniknek való olvasmány. Ahogy a tartalomból is kiderül, Jordan a focicsapat kapitánya. Ja, és amúgy Jordan lány. Miranda felépített egy egész amerikai focicsapatot, és meg kell mondjam, imádtam őket is, ahogy az egész könyvet. Egyszerűen faltam a sorokat. Másfél nap alatt kisebb szünetekkel (ebéd, és könyvmolyoknak hasonló jelentéktelen tevékenység :D *sarcas*) elolvastam. Aztán kicsit hiányzott valami. Valószínűleg Sam Hanry hülye pontszerzés utáni örömtánca. Persze tény, akadtak benne kifogásolható részek, de ha valaki figyelmen kívül hagyja, igazán jót derül rajta:)


Ha valaki nem kíván részleteket olvasni a könyvből, kérem zárja be a bejegyzést!



Részletek:

"– Woods mit csinál a sün, mikor babot eszik?
  – Na mit? – mosolyodtam el.
  – Sündörög. 
  – Jaj, Henry, ne égess le! – vihogtam."

"– Kristen, felelsz vagy mersz? – kérdezte J.J.
 – Merek – vágta rá Kristen, és közben Tyra nézett.
 – Akkor gyorsan merjél kivonulni a konyhába, és üss nekem össze egy steaket krumplipürével. Félig átsütve. Húst a fagyasztóban találsz, asszony."

"– Nem tudom, számít-e – jegyezte meg apa csak úgy mellékesen –, de embert nem láttam még olyan gyorsan futni, ahogy Henry rohant hozzád, amikor megsérültél"

"– Mi a kedvenc színed? -kérdeztem.
 – Az átlátszó.
 – Az átlátszó?
 – Igen, például az átlátszó melltartó."

"– Carter nem jön? – kérdezte J.J.
 – Ma van a nagyija 70. szülinapja – válaszoltam.
 – Na és Henry? – Kérdezősködött tovább J.J.
 – Az ágyamban alszik.
 – Micsoda?! – rökönyödött meg Ty.
 – Nem nagy ügy, haver – magyarázta J.J. – Többet alszik ott, mint a sajátjában."

"Na, jó, mondjuk Henryt jó párszor láttam bokszeralsóban, és ő fincsinek nézett ki, nagyon fincsinek – mint egy csípős csirkeszárny!"

"Amikor a viszonzatlan szerelem a legdrágább kínálat az étlapon, néha jobb, ha elfogadjuk a séf aznapi ajánlatát."
 

Szerző: Kenneally, Miranda
Korosztály: 12 - 16
Kiadás éve: 2015
Kiadás száma: 2
Oldalszám: 344 


Remélem tudtam nektek segíteni. Legközelebb még jelentkezem ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése