2015. augusztus 10., hétfő

Filmajánló - A hangya (MARVEL)

Sziasztok!
Úgy gondoltam, hogy hozok nektek egy filmajánlót, hátha meghozza a kedveteket egy jó kis filmre, ezen kívül pedig nekem is jólesett kiírni magamból egy nemrég látott filmről a gondolataimat.
Remélem tetszeni fog!
xxLexii

Egy kis bemutató a filmről:

A Marvel Moziuniverzum következő epizódjában a nézők megismerkedhetnek az eredeti Bosszúállók egyik alapítójával, aki első alkalommal látható a mozivásznon. A Hangya szuperképessége, hogy rendkívül kis méretűre tud zsugorodni, miközben ereje megsokszorozódik. A Scott Lang polgári névre hallgató, rendkívül sikeres tolvaj sorsa úgy alakul, hogy akarva-akaratlanul hőssé válik, amikor segítenie kell egykori mentorának, Dr. Hank Pymnek. A doktor által tervezett speciális Hangya páncélra gonosz erők vetettek szemet, a két férfinak ezért meg kell akadályozni, hogy a különleges öltözet rossz kezekbe kerüljön. Pymnek és Langnek ezért együtt kell dolgoznia, hogy végrehajtsák a tökéletes rablást és ezzel megmentsék a világot.


Pénteken mentem el barátnőmmel erre a filmre, igazság szerint nekem annyira nem volt kedvem pont ehhez a fimhez, de mivel csak ezt az egyet vetítették ebben az időpontban, így elráncigált, amit így utólag egyáltalán nem bánok. :D
Hallottam róla jó, s rossz kritikákat is, így kétes érzelmekkel kezdtem el nézni, de úgy voltam vele, hogy MARVEL képregény alapján készült, valamint az egyik kedvenc színészem játszik benne, így annyira csak nem lehet vészes. Nos amennyire féltem tőle, oly annyira tetszett. Látványos volt, érdekes, izgalmas, és emellett még egy átlagos családi dráma is beleszövődött a filmbe. Az eleje persze nem volt annyira izgalmas, be kellett, hogy induljon a történet, de az unalmas részeket poénokkal fűszerezték. Természetesen a vége nagyon ütött, egyszerre volt elképesztően vicces (azt hittem leesek a székről némely jelenetnél), és drámai is.
Nem akarok spoilerezni, ezért nem is írok olyan sokat a filmről, szereplőkről nem írok véleményt, hiszen már nem nagyon emlékszem a nevekre, valamint azt inkább könyveknél szoktam. :D
Mindenesetre szerintem megérte, attól függetlenül, hogy nem nagyon vagyok oda az akciófilmekért. Aki viszont szereti őket, meg a kalandokat is, annak nagyon ajánlom, biztos tetszeni fog! :)





2 megjegyzés:

  1. Szép délelőttöt! :)

    Ó, ezt a filmet én is nagyon szeretem, pont a múlt héten néztem meg moziban (a barátommal), méghozzá 3D-ben. Mivel nem igazán vagyok oda a rovarokért, néhány jelenet kicsit para volt számomra, de összességében nekem is tetszett. :D

    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szep Delet! :D
      Igen, volt benne par ijesztő resz, hiszen én sem vagyok oda a hangyakert! :D De megerte! :)
      Xx

      Törlés