2014. április 27., vasárnap

Kritika #38- Veszélyes vizeken

http://btwwerewolf.blogspot.hu/




Design: Bocsánat, hogy ezt mondom, de szerintem nagyon nem szép. A fejléceden csak pár kép össze van dobva, összecsapott munka. A háttér mozaikos, csúnya. A bejegyzések címe kék, de nem értem, hogy miért, mikor a fejléceden, nincs is kék! Én a helyedben a sablont egyszerűre állítanám, és a háttérnek valami színt is adnék, mert ez így nem szép, hidd el! A modulsávba feltétlenül tegyél be egy chatet, mert az nagyon fontos!
Még annyi, hogy a bejegyzéseket állítsd sorkizártra, mert úgy jobban mutat.


10/5


Történet: Kezdjük a prológussal. Szerintem ez nem prológus. Már bocsánat. Ezt én inkább egy bevezetőnek nevezném, mintsem, hogy prológus.
Az írásmódod még nagyon kezdő, valamint szerintem ezeket a hosszabbításokat is hagyd el. Például:
Hibás:
,,-Szia tücsiim.-felkaptam, és megpörgettem a levegőben.''

Helyes:
,,- Szia tücsim - felkaptam, és megpörgettem a levegőben.

Ha helyes akarunk írni, akkor nem kell pontot rakni a mondat végére, majd nézz utána! :)
Igazából az alapsztori nem olyan rossz, de nem keltette fel az érdeklődésemet. Mint mondtam az írásmódod túl egyszerű, de ha sokat olvasol, akkor ez hamarosan változni fog! :)

10/7






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése