2014. április 27., vasárnap

Kritika #37 - Flashback

http://thirteenreasonswhyido.blogspot.hu/

Kinézet: A fejlécedet imádom! Gyönyrű, imádom Briana T. munkáit, kifogástalanul szerkeszt. Egyedül szerintem csak az a szöveg Liamnél egy kicsit lehetett volna halványabb, mert így belelóg Liamba is, és a lányba is, de ez csak egy apró hiba. A hátté jó, illik a fejléchez, csak szerintem állítsd át, hogy ne gördüljön együtt a szöveggel. A menü HTML kódja nagyon tetszik, főleg, hogy külön szedted őket, nem egybe raktad az egészet. A modulok jók, semmi sem hiányzik belőle, csak a chat kicsit elüt a többitől, de ez nem olyan nagy hiba! :)
Még annyi lenne, hogy a bejegyzések szövegét állítsd sorkizártra, mert úgy jobban mutat. :)

10/10 - Nagyon tetszik, gyönyörű design! :)

Prológus: Egyből megfogott. Nagyon szép az írásmódod, mindent részletesen leírsz, az olvasó teljesen beletudja képzelni magát London városába. A titokzatos lány, aki a prológus végén a mélybe veti magát gondolom az összes olvasónak felkeltette a figyelmét, és ez a kommenteken is meglátszik! ;) Nekem is felkeltette a figyelmemet, így érdeklődve nyitottam meg az első fejezetet. :)

Történet: Hú. Nem tudok mit mondani. Fantasztikus. Imádom az alaptörténetet, mert ilyennel még nem találkoztam, és az, hogy Cass meghalt, és a temetésére készülnek, mindent vitt. Mint mindig, ezt a történeted is nagyon jónak ígérkezik, ezért természetesen fel is iratkozom, és követni fogom a blogodat! :)
Helyesírási hibákat nem találtam, és ez maradjon is így! :)

10/10* - Ilyet lehet? :D Úgy gondolom megérdemled, mert engem teljesen magával ragadott a szokatlan, ámbár még is ötletes történeted! :)



2 megjegyzés:

  1. Drága Lexii!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát!
    Hálás vagyok, amiért szántál rá időt, na meg persze, amiért bizalmat szavaztál nekem olyannyira, hogy feliratkoztál! Örülök, hogy nem volt sok kivetnivalót, azonban természetesen igyekszek javítgatni a blog kinézetén!
    Még egyszer köszönöm!
    Nadia

    VálaszTörlés
  2. Drága!
    Nagyon szívesen, én pedig örülök, hogy találtam egy olyan blogot, amit tényleg érdemes olvasni! :)
    xx

    VálaszTörlés