2014. április 13., vasárnap

Elkészült rendelések

Hello everybody!
Elkészítettem egy pár rendelést az elmúlt napokban, azokat mutatom most meg nektek.
Igazából most egy 'kicsit' fel vagyok háborodva, mert nem régiben csináltam egy design átalakítást, amivel eléggé megszenvedtem, mert elég macerás volt megcsinálni, de nem is ez a lényeg. Most le szerettem volna fényképezni, hogy meg tudjam nektek mutatni. Erre mit látnak szemeim??? A BLOG TÖRÖLVE LETT! Komolyan, miért kell ezt csinálni?? Megcsinálom, szenvedek vele, és azután rá egy napra törli a rendelő. Akkor miért nem lehet küldeni, hogy nyamvadt e-mailt, hogy 'bocs nem kell megcsinálni'? Fel vagyok háborodva (szerintem jogosan), mert mindent, de mindent megcsináltam, amit a bloggerina kért, erre ezt kaptam. Hát köszönöm szépen! 
Bocsánat a kirohanásomért!

Na de itt is vannak a rendelések:

Ezt a törölt blogra készítettem

Ezt két változatban csináltam meg, mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik a blog.

http://my-life-is-crazi.blogspot.hu/

Nem tudom a linket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése