2014. május 3., szombat

Kritika #41 #42 #43

Drágák!

Megint kritikákkal érkeztem, mert próbálom ezeket is bepótolni! :) 
A rendelésekkel igyekszem, de még van akivel nem egyeztettem a részletekkel kapcsolatban, szóval még azokra várom a válaszokat! :)
xx

Ne felejtsétek, ezek csak vélemények, mindenki azt kezd/csinál a blogjával, amit csak szeretne!

http://waht-im-normal.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced nem rossz. Sőt nekem kifejezetten tetszik, mert zöld fejléccel még nem igazán találkoztam. Egy kicsit sok rajta a szereplő, ami nem a legjobb, és szerintem a felirat sem a legjobb, főleg az, hogy árnyékolva van. A vágás nem rossz, ilyennel ritkán találkoztam. Összességében nem olyan rossz a fejléc, és ha ezeket kijavítod, akkor nagyon szép lenne! :)
A háttér passzol a bloghoz, csak állítsd át, hogy ne gördüljön az oldallal, mert az egy idő után zavaró. 
Az oldalmodulsáv tetszik, mert ötletes, hogy mindegyik előtt egy kép van berakva, amiket Te készítettél! :) Az oldalakat, szerintem rakhattad volna HTML kódba, mert ott jobban mutat, de ez lényegtelen. Azonban, a The Story elől szerintem vedd le azt a háromszög jelet, mert nem illik oda. 
A bejegyzés címéhez én más betűtípust választottam volna, mert véleményem szerint ez túl unalmas. :)

10/8

Történet: Először is azt szeretném mondani, hogy a bejegyzések szövegét állítsd át sorkizártra! A helyesírásra nagyon figyelj, mert találtam egy párat. Igazából nem értem, hogy egyes mondatok előtt, meg mögött miért van ez a jel: ~, mert szerintem fölösleges, mert úgyis E/1- ben írod. Valamint ha számokat írsz, akkor előnyösebb betűvel írni, de ez részletkérdés. 
A történet nem rossz, de nekem túl egyszerű a fogalmazásod. Szinte csak párbeszédeket írsz, ami nem éppen jó. Ha jobban kifejtenéd az egyes szereplők érzelmeid, akkor az olvasó jobban beletudná élni magát a történetbe.

10/8

Össz.: 20/16


Ne felejtsétek, ezek csak vélemények, mindenki azt kezd/csinál a blogjával, amit csak szeretne!

http://love-is-like-a-headshot.blogspot.sk/

Kinézet: Kezdjük a fejléccel. Nekem egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. Az alapjára csak pár kép - szerintem kifejezetten rondán - össze van mosva. és a lány borzalmasan van kivágva. A fél könyöke le van vágva. A jobb oldalán a vállánál látszódik a háttér, egy szóval ronda. A felirat még nem is olyan rossz. Ne haragudj, de nekem nem tetszik a fejléced, szerintem rendelj egy másik szerkesztőtől. 
A háttér túl egyszerű, ráadásuk egybe olvad a blog háttérjával. Az oldalmodulsávból nagyon hiányolom a chatet, azt mindenképpen szerezz be. Viszont jó, hogy raktál be HTML kódokat, mert feldobja az egész kinézetet. Bár annak a szövegdoboznak én inkább barna árnyékot adtam volna, nem citromsárgát.

10/6

Történet: Az első fejezetből leszűrtem, hogy olvastad a Szent Johanna Gimit. (Bár ki nem?) Annyi, hogy a lány most költözött New Yorkba, akit régen mindig kicsúfolták, és most bízik abban, hogy nem így lesz. Ugyanúgy vezeted, mint ahogyan az SzJG van, de ez még nem is lenne baj, ha nem írnád le majdnem ugyanazokat. Például: Van az igazgatóhelyettes, aki itt éppen férfi és a portán hazaküldözgeti a lányokat, hogy ha magassarkúban van, rászól a gyerekekre, hogy húzzák ki magukat. Teljesen, mint Máday. Szerintem találj ki új ötleteket, és ne más könyvből másolj ki szinte ugyanúgy részeket. A helyesírásra figyelj, mert találtam egy párat. Minden fejezetet mielőtt felraksz olvass el, ne légy lusta!
A bejegyzések szövegét állítsd át sorkizártra, mert úgy jobban mutat. A fogalmazásod nem a legjobb, olvass több könyvet, akkor bővül a szókincsed! Szerintem ne írj annyi párbeszédet, hanem inkább írd le részletesebben, hogy mit érez az adott szereplő!

10/6

Össz.: 20/12


Ne felejtsétek, ezek csak vélemények, mindenki azt kezd/csinál a blogjával, amit csak szeretne!

http://remalomvadaszok.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced nem rossz, bár nekem kicsit furán van elhelyezve a három lány, de ez részletkérdés. Az alap egész jó, nekem csak a felirat nem tetszik, de ez ízlés kérdése. A háttér jó, passzol a bloghoz. 
Az oldalmodulsáv jó, de én kihagynám az iratkozz fel#2 modult, mert nem szükséges. A smileykat szerintem hanyagold, mert nem illik oda. Az online lélekszámlálónak a színét változtasd meg, mert borzalmas. Valamint a bejegyzéseknél a piros betűszínt állítsd át, mert egy idő után zavarja az olvasót az olvasásban!

10/8


Történet: Az alapsztori ötletes. A három lány (mint a népmesékben :D) rémálom vadászok. A fogalmazásod nem a legjobb, olvass több könyvet, akkor bővül a szókincsed! Szerintem ne írj annyi párbeszédet, hanem inkább írd le részletesebben, hogy mit érez az adott szereplő! A helyesírásra is figyelj, mert találtam egy párat. Minden fejezetet mielőtt felraksz olvass el, ne légy lusta! Valamit észrevettem, hogy majdnem minden mondta, illetve bekezdés után kihagysz egy sort. Szerintem ez fölösleges, de döntsd el Te! :) A bejegyzések szövegét állítsd át sorkizártra, mert úgy jobban mutat. A fejezetek hosszúságai véleményem szerint túl rövidek, írj egy kicsit többet! :)

10/7 

Össz.: 20/ 15







1 megjegyzés: