2014. május 2., péntek

Kritika #39 #40

Sziasztok!

Végre megérkeztem pár kritikával, sajnáljuk, hogy ennyire le vagyunk maradva! :/ :)
xx

http://perfectmoment-littlehoran.blogspot.hu/

Kinézet: A fejlécedről nem tudom eldönteni, hogy jó-e vagy rossz. J. Samuels kitűnő szerkesztő, gyönyörű munkái vannak, de véleményem szerint ez nem lett a legjobb. A lányról a kép az jó, tetszik, de én a két fiúról mást választottam volna, de ezek is elmennek. A háttér nekem egy kicsit üres, lehetett volna több képet is berakni. A felirat nagyon szép, illik oda.
A háttér jó, bár nekem egy kicsit túl egyszerű. Valami mintásabbat is belehetett volna rakni, de ez ízlés kérdése. Viszont az a pislogó macska alul direkt van ott? Mert ha igen, akkor szerintem vedd le, mert nem passzol oda. Az oldalmodul sáv nagyon tetszik. A könyvborító nem a legjobb, mert a vörös pöttyös jel rosszul van kivágva, én nem nagyon mutat. A többivel semmi bajom. Esetleg engem már csak az zavar, hogy az online jelnél az van írva, hogy 'x Manó online'. Nekem ez a Manó jelző nem nagyon stimmel, de nem érdekes. :)

10/8

Történet: Háát, nekem az első fejezet (amit mellesleg én inkább csak bevezetőnek nevezném), nagyon sablonosnak tűnik. A lány megnyert egy tehetségkutatót, híres énekes lett, és meglepő módon Louisnak az unokatestvére. Nekem nagyon sablonos, de ha vigyázol ezt még ki tudod javítani.
Az első fejezetben, már a hetedik sorban találtam hibát. Mutatom a helytelent:

,,Nem volt az a király reggeli -amit szoktam- csak gyorsan főztem magamnak rántottát és meg is ettem."

Helyes:

,,Nem volt az a király reggeli - amit szoktam -, csak gyorsan főztem magamnak rántottat, majd meg is ettem."

Igazából ezt a mondatot sem értem, de véleményem szerint ez tartalmilag hibás:

,,Kilépve azt vettem észre, hogy a telefonom nincs a zsebemben, hanem az ágyon hever."

Honnan tudja a főszereplő lány, hogy az ágyon hever a telefonja, mikor ő éppen kint van?
A következő, rendőrős jelenet kísértetiesen hasonlít az én blogomon lévő egyik részhez. Nem gondolod? Nem akarlak megvádolni, vagy ilyesmi, de tudom, hogy azt a részt a blogomban, amibe ez a jelenet játszódik le, olvastad, mert írtál kommentet. Te ugyanígy írtad le ahogy én, sőt a rendőr és a lány szinte szóról szóra ugyanazt a párbeszédet folytatta le , amit az én blogomban is van. És én írtam hamarabb a részt... Szóval, ezt megmagyaráznád nekem? Köszönöm.
A helyesírást nézd át, találtam hibákat. A fogalmazásod nagyon egyszerű, ha több könyvet olvasol, akkor javul, mert bővülni fog a szókincsed.

10/5

Össz.: 20/ 13


http://zartajtokmogott.blogspot.hu/


Kinézet: Nekem a fejléced nem tetszik. Igazából láttam, hogy írtad nem lesznek a szereplőkről képek, de én akkor a fejlécre se raktam volna. Nem szép az alap sem, mert csak fák vannak, bár az lehet illik a történethez, de nekem akkor sem jön be. A lányról az a png, nem illik oda, mert fekete-fehér. A felirat még elmegy. Véleményem szerint a fejléc túl széles, de ez nem olyan nagy baj. 
A design elmegy, egyszerű, de mégse rossz. A háttér jó, passzol a bloghoz.

10/7

Történet: A fogalmazásod nagyon szép, gyönyörűen leírsz mindent. A történeted nagyon tetszik, egyedi, ötletes. Nem is tudok mit írni, mivel még csak az első rész van fent. Helyesírási hibákat nem találtam, ami plusz pont. :)

10/10

UI: Ne haragudj, hogy ilyen rövid lett, de nem tudok mást írni! :)









2 megjegyzés:

  1. Drága Lexii,
    köszönöm, hogy elolvastad a blogomat és írtál róla véleményt! Ahogy a designről írtál, vagy inkább a fejlécről, már száz százalékig biztos vagyok benne, hogy lecserélem. Ha az egészet nem is, a fejlécet mindenképp. Köszönöm, tényleg, a dicsérő szavak az írásomról kellő kedvet adtak ahhoz, hogy ne hagyjam abba (amit egyébként sem terveztem). :)
    N.Domii, xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Szívesen olvastam el blogod, és nem kell megköszönni! :)
      xxLexii

      Törlés