2014. március 16., vasárnap

Kritika #35 - With or without you


Kinézet: Nekem a fejlécetek nagyon tetszik! A két lány nagyon szépen el van rajta helyezve, és ötletes, hogy olyan, mintha egymásnak dőlnének. :) A címnek én mondjuk más betűtípust választottam volna, de ez nem olyan nagy baj. A tépés az alján szép!
A moduloknál minden rendben vannak, szépek. A menünél, mikor rámegyek az egérrel rózsaszín lesz. Ezt direkt Ti állítottátok be, vagy alapból ilyen volt a HTML?

10/10 - Nagyon tetszik, szép a designje a blognak! :)


Történet: A prológus. Én személy szerint nem nevezném prológusnak inkább csak bevezetőnek. A bevezetőben szokott az lenni, hogy bemutatkoznak...stb.
Igazából tetszik a történet, és a fogalmazásotokkal sincs baj! :) Helyesírási hibát nem találtam, ami plusz pont.

10/8

Össz.: 20/18



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése